Kaip padaryti špagatą

Kaip padaryti špagatą

Kaip teisingai atlikti raumenų tempimo pratimus
Kaip pasigaminti sveiką ir skanų kokteilį
Kaip padaryti daugiau prisitraukimų
Kaip įveikti mėšlungi
Kaip pagerinti šuolį

Jei Jūs jau mėginote padaryti špagatą ir jums pavyko, tai jums visai nebūtina skaityti šio patarimo. Tačiau statistinis žmogus špagato nepadaro, todėl kad nėra pakankamai lankstus. Aprašysime keletą pratimu ir patarimų kurių dėka jūsų kūnas taps žymiai lankstesnis ir jūs be didelių pastangų galėsite padaryti špagatą.  Juk nesvarbu, ar esate gimnastas ar šokėjas padaryti špagatą yra svarbi sporto dalis.  Jei Jūsų sporto ir šokių profesionalumas priklauso nuo lankstumo, čia rasi patarimų, kaip padaryti špagatą.

Daugelis klausia: kaip padaryti špagatą per trumpą laiką? Visų pirma reikia susikaupti ir tam  pasiruošti, bent tris kartus per dieną atlikti tempimo pratimus. Tempimo pratimai užtruks  dešimt minučių, o rezultatas bus akivaizdus. Prisiminkite, „nėra jau taip sunku, kaip atrodo“ ir visada siekite užsibrėžto tikslo.

Pirmiausia tempimo pratimai:

tempimo_pratimai

Jei tempimo metu spyruokliuosite, jūsų raumenys, užuot atsipalaidavę, dar labiau sukietės. Pavyzdžiui, jei siekdami kojų pirštų linktelėsite 4 ar 5 kartus (kaip mes visi darydavome mokykloje) ir po kelių minučių vėl pamėginsite pasiekti kojų pirštus, įsitikinsite, kad tai padaryti daug sunkiau! Kiekvienas spyruokliuojantis judesys sukelia tempimo refleksą, todėl sukietėja visi raumenys, kuriuos mėginote ištempti.

Kaip padaryti špagatą:[list_style_star] 

  1. Būkite atsargūs. Nepersistenkite nes gali plyšti raumuo ar raištis, tad ilgai negalėsite mokintis toliau.
  2. Apšilkite. Pašokinėkite kelias minutes, padarykite tokius pratimus, kurie sušildytų jūsų kojų raumenis.
  3. Pradėkite daryti špagatą ant žemės  sėdėdami V formos pozicijoje ir traukite kojas tolyn viena nuo kitos kiek galite. Darydami taip kasdien pastebėsite, kad kojos traukiasi vis tolyn ir tolyn.
  4. Atsilaiduokite, tada atsisėskite į špagato poziciją ir lavinkite techniką, ištieskite kojas iki maximumo. Užsimerkite ir atsipalaiduokite, susikoncentruokite į savo kojų raumenis. Jei viską darysite teisingai, jausite palengvėjime raumenyse, nes jie taps  elastingesni. Veiksmus nuolat kartokite.  [/list_style_star]

Tikimės, kad perskaitę šio straipsnio patarimus, kaip padaryti špagatą.

KOMENTARAI

WORDPRESS: 4
  • comment-avatar
    Greta 5 m. ago

    Gal dar kokiu papildomu pratimu yra? kaip greiciau pasiekti rezultato.

  • comment-avatar
    Laurynas 5 m. ago

    Kad špagatą padarytumėte greičiau, tempimo pratimams skirkite daugiau laiko – kojų raumenis ir tuo pačiu sausgysles tempkite ilgiau ir per dieną padarykite daugiau pakartojimų. Sportuokite kasdien arba vieną dieną per savaitę palikite poilsiui (arba darykite mažiau pakartojimų). Taip jūsų raumenys nespės prarasti lankstumo.
    Tik nepamirškite: Jei rezultatą norite pasiekti greičiau, jokiu būdu netempkite kojų stipriau nei galite, nei leidžia Jūsų kūnas, t.y. netempkite tiek, kad labai skaudėtų, nes tada pasitempimo galimybė.
    Žodžiu, norėdami rezultatus pasiekti greičiau, darykite daugiau pakartojimų ir tempimą laikykite ilgiau, bet jokiu būdu ne stipriau.
    Sėkmės kelyje špagato link!

  • comment-avatar
    Sima 5 m. ago

    Ar Jums jau pavyksta padaryti ?

  • DISQUS: 0