Plaukiojimas – kuo jis naudingas mūsų kūnui?

Plaukiojimas – kuo jis naudingas mūsų kūnui?

Kaip pasigaminti sveiką ir skanų kokteilį
Kaip pagerinti šuolį
Kaip padaryti špagatą
Ką reikėtų žinoti šaltuoju sezonu sportuojantiems lauke?
Kaip įveikti mėšlungi

Jau kurį laiką planuojate pradėti lankyti baseiną, tačiau vis atidėliojate dėl laiko stokos, nepatogios lokacijos, o gal motyvacijos trūkumo? Tuomet tikėtina, kad dar nesate susipažinę su plaukimo nauda mūsų kūnui. O ji išties įvairiapusė! Pagrindines priežastis, kodėl verta pradėti plaukioti, aptariame šiame straipsnyje.

Viso kūno treniruotė

Plaukimo metu naudojama dauguma raumenų grupių, nepriklausomai nuo to, kokiu būdu plaukiama. Taigi, užsiimdami tokia fizine veikla, treniruojate visą savo kūną. Be to, judant vandenyje, kūnas dirba sunkiau: 30 min. baseine atstoja 45 min. tos pačios veiklos sausumoje. Plaukiojant, padidėja širdies susitraukimų dažnis, tonizuojami raumenys, stiprinama jėga ir ugdoma ištvermė. Tokiu būdu galite efektyviai sustiprinti visą savo kūną.

Puikus būdas sumažinti įtampą ir atsipalaiduoti

Įtampa ir stresas yra daugelio žmonių palydovai. Nesklandumai darbe, nesutarimai šeimoje, sveikatos problemos, kasdieniai rūpesčiai – nemalonius išgyvenimus gali sukelti daugybė priežasčių. Tam, kad juos įveikti būtų lengviau, svarbu nepamiršti skirti laiko atsipalaidavimui. Vienas iš būdų, padedančių pagerinti savo emocinę būklę, yra plaukiojimas.

Moksliškai įrodyta, kad reguliariai užsiimdami tokia fizine veikla, galite sumažinti streso lygį, nerimą ir netgi depresiją, taip pat pagerinti miego kokybę. Tam, kad pajustumėte plaukimo naudą psichikos sveikatai, pakanka lengvo plaukiojimo. Vis dar ieškote tinkamos progos apsilankyti baseine? Ji gali būti dabar. Vilniaus senamiestyje esantis Bokšto SPA baseinas – tai vieta, kur pajausite tikrą atsipalaidavimą.

Efektyvus kalorijų deginimas

Plaukimas yra vienas efektyviausių būdų deginti kalorijas. Lengvai plaukiojant, galima sudeginti daugiau nei 200 kcal vos per pusvalandį. Einant, jų sudeginama maždaug dvigubai mažiau. Be to, plaukimo metu kalorijos deginamos greičiau, nei bėgiojant ar važinėjant dviračiu. Taigi reguliarus plaukiojimas gali būti efektyvus būdas numesti svorio arba palaikyti jau esamą.

Tam tikrų ligų rizikos mažinimas

Remiantis JAV sveikatos ir žmogiškųjų paslaugų departamento duomenimis, vos 2,5 val. per savaitę aerobinio fizinio aktyvumo, pavyzdžiui, plaukimo, važiavimo dviračiu ar bėgimo, gali sumažinti lėtinių ligų riziką. Tai taip pat gali pagerinti diabetu ir širdies ligomis sergančių žmonių sveikatą. Plaukimas stiprina širdį, padėdamas jai sustiprėti ir efektyviau pumpuoti kraują. Tokiu būdu pagerinama kraujotaka visame kūne. Nustatyta, kad 30 min. plaukimo per dieną gali sumažinti koronarinės širdies riziką moterims net 30–40 proc.

Plaukiojimas yra visapusiškai naudingas mūsų kūnui. Tokia fizinė veikla gerina tiek fizinę, tiek emocinę būklę. Taigi užsiimti ja neabejotinai verta. Geriausia tai, kad norint pajusti plaukimo nauda, nereikia būti profesionalais. Tereikia pasiryžti ir pagaliau pradėti. O radus sau patinkantį baseiną, tai padaryti bus kur kas lengviau. Pasirodo, kad tobulą atsipalaidavimo erdvę galite atrasti pačioje Vilniaus širdyje. Būkite tikri – apsilankę ten kartą, norėsite sugrįžti vėl ir vėl.

Neradai ko ieškojai?

KOMENTARAI

WORDPRESS: 0
DISQUS: