Šiais laikais vis daugiau žmonių perka internetu, o prekes žinoma jiems pristato pašto darbuotojai arba kurjeriai iš siuntų tarnybų. Tačiau ne visada pasirinkimas mokėti daugiau pinigų siuntų tarnyboms reikš, kad užsakytą prekę gausite greičiau. Jei siųsite prekes iš Vokietijos ( pvz pirksite jas ebay.com) ir naudositės DHL kurjerių paslaugomis, tai jie Lietuvoje aptarnauja ne visus regionus ir savo siuntas patiki kitai bendrovei – Itella logistic. Ir kaip jau supratot iš šio straipsnio pavadinimo čia ir slypi problema – nepatikimas partneris Itella.
Jau tampa tendencija, kad jų kurjeriai neinformuoja apie gautas siuntas ir apsilankymą pas jus namuose – jei jūsų nerado tai informacinio lapuko kad buvo pas jus, Jums tikrai nepaliks. O kas keisčiausia, kad jų partneriu stebėjimo sistemoje, šiuo atveju DHL – nurodoma, kad kliento nebuvo namie, tačiau jis informuotas.
Pradėjus ieškoti savo užsakytos prekes pagal stebėjimo kodą randi šias žinutes, paskambinus Itella vadybininkams paklausti, kodėl kurjeris nepaliko informacinio lapelio, jis pažada išsiaiškinti, tačiau žinių iš jo sulaukti nepavyko, kaip ir nepavyko gauti informacijos, ką DHL mano apie tokį klientų aptarnavimą.
Teisybės dėlei reikia paminėti, kad jei ant siuntos nurodytas telefonas, kurjeriai bando susisiekti, tačiau jei jo nėra, jokios informacijos jūs negausite. Taip kad būkite atidus ir jei norite savo siuntas gauti laiku rinkitės patikimus logistikos partnerius.
KOMENTARAI
Pritariu, viskas priklauso nuo žmogaus.Jei jis teisingai paarašys savo duomenis bei seks savo prekę, laiku susisieks su paštu dėl tam tikrų problemų-neturėtų kilti problemų.
Na tai logiška, jei nenurodėme jokio kontaktinio numerio – tai kaip su mumis kurjeris gali susisiekti ??? Turėtų būti pačiu didesnė atsakomybė ir suinteresuotumas nurodyti teisingus duomenis, jei norime sulaukti siuntinio.