Pagrindinis » kompiuteriai » Pamokos » Kaip sukurti sėkmingą Google Adwords kampaniją?

Kaip sukurti sėkmingą Google Adwords kampaniją?

Kaip sukurti sėkmingą Google Adwords kampaniją?

Yra daugybė tekstų, praktiškų patarimų apie tai kaip suvesti duomenis į Google Adwords reklamos sistemą, kokius parametrus pasirinkti ir kaip sukurti genealią parduodančią antraštę iš vos 30 ženklų. Tačiau kampanijos kūrimas nepasibaigia paspaudus mygtuką „skelbti“ – čia viskas tik prasideda ir nuo to momento dar yra daugybė peržiūros, redagavimo ir optimizavimo darbų, kurie lemia ar galiausiai kampanija bus sėkminga. Kompnaija Buk-pirmas.lt dalinasi patirtimi į ką atkreipti dėmesį jau po Google Adwords reklamos paskelbimo.

Neskelbkite naujos kampanijos penktadienį

Praėjus 24 valandoms nuo reklamos kampanijos starto, būtina peržiūrėti kokia yra reakcija į kampaniją. Pirmiausia, reikia įsitikinti ar visi skelbimai buvo patvirtinti ar nėra raktažodžių pažymėtų kaip nerodomų dėl mažo peržiūrų skaičiaus. Jei kažkas nerodoma, neaktyvuota, mažas peržiūrų skaičius, reiškia startas buvo blogas, reikia peržiūrėti kas buvo blogai ir atitinkamai pataisyti.

Gali būti ir priešingas rezultatas, galbūt kaip tik kokie nors raktažodžiai sulaukia itin daug peržiūrų ir išeikvoja visą reklamos biudžetą per kelias minutes. Tačiau pažiūrėjus į Google Analytics statistiką matote, jog atmetimo rodiklis yra beveik 100 proc. Reiškia, vesdami į Google paiešką šį raktažodį, žmonės tikisi kažko kito – reikėtų pašalinti arba pakeisti tokį klaidinantį raktažodį.

Tad kodėl negalima startuoti penktadienį? Išskyrus tą atvejį, jog esate darboholikas ir dirbate šeštadienį, jūs į darbą ateisite tik po dviejų parų, pirmadienį ir peržiūrėti visą reklaminę kampaniją galėsite tik tuomet. Taigi dvi dienas reklaminė kampanija arba eikvos pinigus be tikslo, arba nepasieks potencialių klientų.

Sujunkite Google Adwords ir Analytics

Kaip jau užsiminėme praeitame skyriuje, Google Analytics yra vienas iš įrankių patikrinti ką klientas atėjęs iš Google Adwords veikia jūsų tinklalapyje, ar įvyksta pirkimas, konversija ar jis vos patekęs į tinklalapį „neša mieles“, ką išduoda aukštas atmetimo rodiklis (Bounce rate). Todėl negalima džiaugtis matant didelį paspaudimų skaičių Google Adwords reklamoje, reikia įsitikinti, jog potencialių klientų srautas tikrai randa tinklalapyje tai ką turėtų.

Pridėkite neigiamų raktažodžių

Po kelių dienų peržiūrėkite informaciją, kokių raktažodžių ieškant rodoma jūsų reklama. Nustebsite, jog jūsų parinkti raktažodžiai gali būti sinonimais visai kitoje srityje ir reklama rodoma tarp paieškų žmonėms, kurie ieško visai ne tokių produktų ar paslaugų. Peržiūrėjus raktažodžių sąrašus galite, tiksliau privalote, papildyti neigiamų raktažodžių sąrašą ir taip optimizuoti kampaniją, jog skelbimai būtų rodomi tik potencialiems klientams.


Panašūs straipsniai

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Skaityti daugiau

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.

Uždaryti