7 budai, kaip patobulinti savo verslo strategiją pandemijos metu

7 budai, kaip patobulinti savo verslo strategiją pandemijos metu

Kaip išsirinkti darbo knygą kitiems metams?
Kaip gauti visiškai nemokamų klientų į savo svetainę?
Kaip reklamuotis Google.com – Adwords
Kaip pasirūpinti savo verslo įvaizdžiu
Kaip parduoti neveikiančią įmonę ir gauti iš to naudos?

Verslo savininkams pandemija atnešė naujų ir netikėtų iššūkių. Dabar rūpintis reikia ne tik savo ir savo artimųjų sveikata, bet ir darbuotojų. Prisitaikyti prie naujos realybės reikia laiko, tačiau neprisitaikius verslas gali žlugti apskritai.

Vienas iš prisitaikymo būdų – verslo perkėlimas į internetą, darbuotojų darbas iš namų ir maksimalus procesų optimizavimas. Ir nors konsultacija dėl jūsų verslo tinklalapio greičiausiai nėra prioritetinių darbų sąraše, tačiau tą reikėtų atlikti. Netrukus suprasite kodėl.

Atnaujinkite savo tinklalapį, sukurkite apsipirkimo galimybes

Nors būtinųjų produktų žmonės į parduotuvę keliauja ko ne kasdien, apskritai žmonės minimalizuoja laiką prekybos taškuose, vengia apsipirkimo vietų ar karantino metu parduotuvės visiškai uždaromos.  Elektroninės komercijos statistika rodo išaugusią apyvartą būtent elektroninėse parduotuvėse. Taigi, jei turite produktų, kuriuos galite parduoti, tinkamas laikas atnaujinti savo internetinę parduotuvę. Turėdami geresnes atsargų, rinkodaros ir kainodaros funkcijas, galėsite kompensuoti pajamas, prarastas iš mažmeninės prekybos vietų.

Svetainių kūrimas pritaikant el.prekybai nėra sudėtingas, tik reikalauja kruopštumo. Patikėkite tai specialistams.

Sukurkite daugiau internetinių vaizdo įrašų ir pristatymų

Milijonai įmonių, besiremiančių asmeninėmis demonstracijomis, tiesioginėmis prezentacijomis ir prekybos parodomis, atsiduria sunkioje padėtyje staiga nutolę nuo kelionių ir asmeninių santykių su klientais ir partneriais. Vienas iš būdų įveikti šią problemą yra įkelti daugiau internetinių vaizdo įrašų ir pristatymų į savo svetainę as socialinius tinklus. Jei tai neįmanoma, galite bent šiek tiek investuoti į geresnius ryšių ir vaizdo konferencijų įrankius.

Patobulinkite darbuotojų intraneto funkcijas

Jei turite tik darbuotojui skirtą savo svetainės skiltį, dabar pats laikas ja pasinaudoti. Integruokite tokias funkcijas kaip pokalbiai, failų bendrinimo programos ir nuotolinio planavimo įrankiai. Labai svarbu, kad jūs ir jūsų komanda palaikytumėte ryšį su visomis detalėmis, ypač kai darbuotojai ir šeimos nariai gali susirgti arba negalės ateiti į biurą dėl kitų sutrikimų. Tokių funkcijų turėjimas leis efektyviai dirbti ir karantino sąlygomis, kuomet visi dirba iš namų.

Atnaujinkite atsargų, planavimo ir logistikos informaciją

Galbūt neišvengiama, kad kai kurios jūsų verslo dalys (pvz., tiekimo grandinės ar darbo valandos) bus veikiamos karantino nenuspėjamai. Klientai tai supras, tačiau turėtumėte padaryti viską, kad savo svetainėje pateiktumėte tikslią informaciją. Informacijos tikslumas kelia pasitikėjimą.

Atnaujinkite reklamos internete kampanijas

Ekonomistai tikisi, kad koronaviruso pandemija sukels trumpalaikį ekonomikos nuosmukį. Bent jau pasikeis pirkimo modeliai. Daugelis apsipirkinės internetu, fizinės parduotuvės, net jei jos veiks po karantino pabaigos, bus lankomos mažiau. Turint tai omenyje, dabar tinkamas laikas peržiūrėti internetinės reklamos išlaidas. Nuolat atidžiai stebėkite ir analizuokite reklamines kampanijas ir pristabdykite kampanijas, kurios kol kas neduoda teigiamų rezultatų. Dabar nėra tinkamas laikas eksperimentams, naudokitės priemonėmis, kurios tikrai veikia.

Surinkite svarbius slaptažodžius ir išsamią informaciją

Daugelyje smulkių įmonių yra vienas asmuo, kuris žino viską, kas susiję su svetaine ir technologijomis. Tačiau jei tas asmuo suserga arba yra nepasiekiamas, nes rūpinasi artimuoju, gali kilti daugybė problemų. Išspręskite šią problemą sudarydami pagrindinį svarbių slaptažodžių ir detalių sąrašą bei laikydami jį saugioje vietoje. Jei svetainių kūrimas buvo patikėtas išorės kompanijai ir visi duomenys pas juos – laikas susirinkti ir turėti kopiją pas save.

Norėdami palaikyti ryšį, naudokite el. pašto, socialinių tinklų ar tekstinius pranešimus

Dabar yra tas laikas, kai jūsų klientai, darbuotojai ir pardavėjai turi dažniau apie jus išgirsti. Visus neramina nežinia dėl ateities ir sveikatos. Tad naudokite naujienlaiškius, socialinių tinklų žinutes, kad informuotumėte juos apie bet kokius verslo pokyčius, politikos pakeitimus ar idėjas. Jūs netgi galite jiems pranešti, kad dirbate kaip įprasta. Bet kokiu atveju palaikykite ryšį, kad pasikeitus situacijai jie galėtų žinoti, ko tikėtis iš jūsų įmonės.

Neradai ko ieškojai?

KOMENTARAI

WORDPRESS: 1
  • comment-avatar
    6 žingsniai, kaip sėkmingai perkelti savo parduotuvę į internetą – Pozityvios Lietuvos naujienos 8 mėn. ago

    […] žvilgsnio, atrodo sudėtinga, tačiau turėkite omenyje internetinės parduotuvės pranašumus. Svetainių kūrimas netrunka ilgai, o rezultatai džiugina. O jei turite tiek fizinę, tiek elektroninę parduotuvę, […]

DISQUS: