Kaip taisyklingai daryti atsilenkimus

Kaip taisyklingai daryti atsilenkimus

Pavasario belaukiant daugelis mūsų prisimena sportą. Vieni mūsų užsirašo į sporto klubus, o kiti renkasi sportą namuose. Abejais atvejais itin svarbu

Kaip padaryti špagatą
Kaip padaryti daugiau prisitraukimų
Kaip greitai numesti svorio
Kaip pagerinti šuolį

Pavasario belaukiant daugelis mūsų prisimena sportą. Vieni mūsų užsirašo į sporto klubus, o kiti renkasi sportą namuose. Abejais atvejais itin svarbu žinoti, kaip taisyklingai atlikti įvairius pratimus. Turint omenyje, jog didžioji dalis sportuojančių žmonių daug dėmesio skiria atsilenkimams, pateiksime kelis naudingus patarimus, kaip taisyklingai atlikti atsilenkimus.

 

 

 

[dropcap_green] 1 [/dropcap_green] Visų pirma susiraskite minkštą pagrindą, ant kurio gulėdami jaustumėtės patogiai. Žinoma, patogumas neturėtų būti toks pats kaip gulint lovoje, tad nepersistenkite. Rekomenduojame naudotis specialiais guminiais kilimėliais.

[dropcap_green] 2 [/dropcap_green] Atsigulkite ant kilimėlio taip, jog veidas žiūrėtų į lubas. Įsitikinkite jog nugaros apačia liečiasi prie kilimėlio ir nėra išlenkta. Tokia nugaros pozicija turi išlikti viso pratimo metu.

[dropcap_green] 3 [/dropcap_green] Tada, pakelkite kojas ir jas sulenkite. Kampas turėtų būti apie 90 laipsnių, o tarp sulenktų kojų mažas tarpelis (telpa jūsų kumštis).

[dropcap_green] 4 [/dropcap_green] Nepamirškite skirti dėmesio rankoms. Yra galimi keli variantai: sukryžiuoti rankas ant krūtinės arba susidėti jas už galvos.

[dropcap_green] 5 [/dropcap_green] Atradę jums tinkamą rankų poziciją, lėtai kelkite savo kūną link kojų. Tai darykite tol, kol pilvo srityje jaučiate tempimą. Atminkite, jei skauda – vadinasi veikia! Pastaba: lenktis link kojų reikia iš preso ir jokiu būdu ne iš rankų!

[dropcap_green] 6 [/dropcap_green] Jei lenkiantis pajutote, jog nebeliko tempimo, lygiai taip pat lėtai sugrįžkite į pradinę padėtį.

 

[dropcap_green] 7 [/dropcap_green] Šiuos veiksmus kartokite kiek įmanoma daugiau kartų.

Jei atlikdami šį pratimą jaučia te pašalinius skausmus – nedelsiant kreipkitės į savo šeimos daktarą!

Tam, kad lengviau įsisavintumėt pateiktą informaciją, peržiūrėkite, pateiktą video pamokėlę:

KOMENTARAI

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0