Kaip sukurti konversijas skatinantį nukreipimo puslapį?

Kaip sukurti konversijas skatinantį nukreipimo puslapį?

Kaip išsirinkti maršrutizatorių (routerį)
Ką naudinga žinoti apie MSI nešiojamus kompiuterius?
Koks interneto greitis man yra reikalingas?
Kaip ilgiau išsaugoti savo nešiojamo kompiuterio bateriją
7 patarimai, kaip prižiūrėti USB raktą

Užsiimate internetiniu verslu, tačiau ar pilnai išnaudojate nukreipimo puslapius (angl. landing pages)? Tai gali būti veiksmingas būdas nukreipti auditoriją, pabrėžiant konkretų savo produktą, paslaugą ar funkciją, ir taip paskatinti konversijas. Metodų, kaip sukurti puikų nukreipimo puslapį, yra pakankamai daug. Taigi plačiau aptarsime pagrindinius iš jų.

Tikslo apibrėžimas

Svarbu, kad kiekvienas nukreipimo puslapis turėtų konkretų tikslą, kurio nustatymas yra viena iš svarbiausių užduočių. Tai gali būti siekis paskatinti lankytojus įsigyti produktą ar paslaugą, palikti savo el. pašto adresą arba prisiregistruoti renginyje. Išsiaiškinus savo tikslą, belieka sutelkti dėmesį į jį.

Tinkamo dizaino pasirinkimas

Puikus nukreipimo puslapis tarsi savaime veda lankytoją ta kryptimi, kuria jūs norite. Siekiant tokį sukurti, rekomenduojama naudoti vaizdinius rodiklius, skatinančius skaityti toliau arba atlikti kitus veiksmus. Tai gali būti tiek tiesioginės rodyklės, tiek subtilūs ženklai, pavyzdžiui, vaizdai arba animacijos.

Patrauklaus raginimo veikti įtraukimas

Raginimas veikti, arba kitaip CTA (angl. call to action) yra neatsiejama nukreipimo puslapio dalis. Verta pasistengti, kad jis būtų aiškus ir viliojantis. Tokiam sukurti paprastai pakanka vos 1–3 tinkamai parinktų žodžių. Raginimas veikti turėtų būti tiesiogiai susijęs su prieš tai išsikeltu tikslu. Pavyzdžiui, jei norite paskatinti pirkti, galite naudoti CTA „Įsigykite dabar“. Jeigu jūsų tikslas gauti lankytojų el. pašto adresą, mainais už tai jiems galite pasiūlyti el. knygą su  raginimu veikti „Atsisiųsti knygą“.

 

Didelio svetainės įkėlimo greičio užtikrinimas

Greitas svetainės įkėlimas šiais laikais nepaprastai svarbus. Kad ir koks geras bebūtų, jeigu nukreipimo puslapis įkeliamas lėtai, didelė dalis lankytojų jį tiesiog paliks, taigi, pereis pas konkurentus. Siekiant išvengti tokios problemos, būtinas tvirtas svetainės pagrindas – techninius poreikius atitinkanti, saugi ir lanksti hostingo paslauga. Itin patogiai ir greitai ją galite užsisakyti paspaudę ant šios nuorodos.

Elementų, nukreipiančių lankytojo dėmesį, vengimas

Kuriant nukreipimo puslapį patariama vengti bet kokių elementų, galinčių nukreipti lankytojo dėmesį nuo pagrindinio tikslo. Kartais atrodo, kad nuorodos į pagrindinį puslapį, svetainės naršymo juostos arba reklamos įtraukimas – sveikintina idėja. Tačiau šiuo atveju derėtų atsispirti tokiai pagundai. Panaudodami elementus, nesusijusius su konkrečiu tikslu, lankytojui suteikiate kelis pasirinkimus ir taip galimai sumažinate konversijų tikimybę.

Paveikaus turinio kūrimas

Tam, kad nukreipimo puslapis būtų visapusiškai išpildytas, svarbu sukurti paveikų turinį – tiek tekstinį, tiek vaizdinį. Jis turėtų būti ne tik patrauklus, bet ir aiškus. Kitaip tariant, lankytojai turėtų vos per kelias akimirkas suprasti, ką jie gali rasti tame puslapyje. Dėl šios priežasties patariama vengti ilgų aprašomųjų pastraipų ir nesusijusių vaizdų.

Tinkamai sukurtų nukreipimo puslapių naudojimas gali padėti padidinti konversijų rodiklį. Tokio tikslo įgyvendinimo būdų išties nemažai ir tai, ką išvardijome – tik dalis jų. Išmėginkite juos, atraskite paveikiausius ir nepamirškite, kad didelę reikšmę turi strateginis veiksmų nuoseklumas. Taigi, rūpinkitės visapuse nukreipimo puslapių kokybe nuolatos.

KOMENTARAI

WORDPRESS: 0