Omega-3 yra bendras riebalų rūgščių, apimančių alfa-linoleno rūgštį (ALA), eikozapentaeno rūgštį (EPA) ir dokozaheksaeno rūgštį (DHA), pavadinimas. ALA randama augaliniame maiste, tokiuose kaip chia ir linų sėmenys, špinatai, ankštiniai augalai ir graikiniai riešutai, o EPA ir DHR yra riebiose jūros žuvyse ir jūros gėrybėse. Omega-3 yra svarbios membranoms aplink neuronus formuotis ir imuninių ląstelių sintezei, uždegimui mažinti ir smegenų sveikatai bei vystymuisi skatinti.
Atsižvelgiant į visą omega-3 naudą žmogaus organizmui, šių papildų paklausa sparčiai auga. „Grand View Research“ duomenys rodo, kad nuo 2020 m. iki 2028 m. paklausa turėtų išaugti 8% CAGR. Augant paklausai, kuriami nauji gamybos metodai ir būdai parduoti omega-3 papildus. Vienas iš būdų patenkinti vartotojų poreikius — gaminti omega-3 su privačiu prekės ženklu. Šiame straipsnyje plačiau papasakosime apie gamybos procesą, jo privalumus ir plėtros tendencijas šiuolaikinėje rinkoje.
Kas yra privačios prekės ženklo omega 3 gamyba?
Private label omega-3 gamyba — tai gamybos būdas, kai kliento įmonė užsako gaminti papildus iš gamybinės įmonės, tačiau prekę ženklina savo, o ne gamintojo prekės ženklu. Šis metodas leidžia pristatyti savo prekės ženklą rinkoje mažesnėmis gamybos sąnaudomis. Tokiu atveju klientas pasirenka prekės išleidimo formą, sudėtį, pakuotės dizainą ir kitas aktualias prekės savybes. Jis taip pat dalyvauja rinkodaros ir prekės ženklo reklamavimo srityse. Taikant šį gamybos būdą, gamintojas yra atsakingas už gaminamų omega-3 papildų — žuvų taukų, kapsulių, sirupų ir kitų produktų, kuriuose gausu riebalų rūgščių, kokybę.
Nepainiokite privačių prekių ženklų gamybos su įprasta gamyba. Tai yra skirtingi produktų pardavimo būdai, kurie skiriasi šiais veiksniais:
- Prekės ženklas ir rinkodara. Privačios prekės ženklo gamyboje prekės ženklas ir rinkodara priklauso klientui, o tradicinėje gamyboje — gaminio gamintojui.
- Kokybės kontrolė. Privataus prekės ženklo gamybos dėka klientas turi tiesioginę prieigą prie produktų kokybės ir savybių kontrolės. Tai reiškia, kad klientas apibrėžia reikalavimus ingredientams ir gamybos procesui, orientuodamasis į galutinius tikslus. Įprastinėje gamyboje kokybės kontrolę ir specifikaciją vykdo pats gamintojas.
- Produktų asortimentas. Standartinėje gamyboje bet kokie gaminio kiekio ar savybių pokyčiai reikalauja didelių investicijų. Privačios prekės ženklo gamyba leidžia klientui įmonei keisti savo gaminių asortimentą pagal sutarties sąlygas.
- Rizika ir našta. Savos gamybos atveju turėsite užtikrinti tinkamas produkcijos laikymo sąlygas sandėlyje. Užsakant prekę privačia etikete, tai nėra būtina, nes dažniausiai užsakoma tam tikro tūrio partija, skirta greitam įgyvendinimui.
Kodėl verta rinktis privataus ženklo omega 3 gamyba?
Omega 3 gamyba yra sudėtingas procesas, reikalaujantis kompetentingo požiūrio. Tačiau privačių prekių ženklų gamyba turi keletą pranašumų, palyginti su įprastu gamybos būdu. Pirma, įmonė gali tiesiogiai reklamuoti savo prekės ženklą ir kurti rinkodaros strategijas, kol gamintojas gamina omega-3 papildus. Juk su nepriklausoma gamyba didžioji dalis laiko skiriama kūrimui ir gamybai. Antra, klientas gali gauti unikalų produktą su savo prekės ženklu, pritraukiantį didesnį potencialių klientų skaičių. Nuodugnus rinkos tyrimas atskleidžia specifinius žmonių poreikius, kurie gali būti interpretuojami jų privataus prekės ženklo gaminiuose.
Gamyba, kurią atlieka trečioji šalis, kainuos pigiau nei savo gamybos linijos paleidimas nuo nulio, todėl galėsite geriau kontroliuoti galutinio produkto kainas. Tai puiki galimybė valdyti kainų konkurencingumą rinkoje, pritraukiant didesnį auditorijos segmentą. Be to, jūs sudarote sutartį su gamintoju ir užsisakote šiuo metu reikiamą kiekį parduoti. Dėl to nėra didelių sąnaudų ieškant ir išsinuomojant sandėliavimo patalpas.
Kiekvienas, planuojantis privačių prekių ženklų gamybą, turi atsiminti, kad tam tikros investicijos bus reikalingos dizaino kūrimui, taip pat prekinio ženklo rinkodarai ir reklamai rinkoje. Tuo pačiu metu omega-3 produktų kokybė ir saugumas turi atitikti normas ir standartus, o tai taip pat reikalauja išteklių ir kompetencijos.
Privataus prekės ženklo omega 3 gamybos procesas
Omega 3 gamybos procesą sudaro keli etapai:
- Tyrimai;
- Receptų kūrimas;
- Ingredientų pasirinkimas;
- Gamyba;
- Produkto pakavimas;
- Rinkodara ir plėtra.
Prieš rinkdamiesi tokio tipo produkciją, susipažinkite su kiekvieno etapo ypatumais:
Tyrimas — procesas apima maisto papildų rinkos analizę, tikslinės auditorijos nustatymą ir pirkėjų lūkesčius atitinkančio produkto sukūrimą. Šiame etape svarbu nustatyti galutinio papildo formą: kapsulės, skystis, tabletės, sirupas.
Formulės kūrimas apima omega-3 produkto formulės suradimą ir sukūrimą. Tai galima padaryti plėtros specialistų dėka. Svarbu, kad formulė atitiktų saugos standartus, apibrėžtus šalyje, kurioje produktas bus parduodamas.
Ingredientų pasirinkimas. Nuspręskite, kokio tipo omega-3 gaminsite — ALA iš augalinių šaltinių arba DHA ir EPA iš žuvies. Raskite patikimus tiekėjus, kurie suteiks jums žaliavų gamybai.
Gamyba. Raskite sutartinį gamintoją, sudarykite su juo sutartį ir pateikite anksčiau parengtas specifikacijas. Būtent jų pagrindu gamintojas toliau įsitraukia į gamybos procesą. Specifikacijose turi būti išsamiai nurodytos visos galutinio produkto savybės, kaip jis turi būti supakuotas ir ženklinamas.
Rinkodara ir plėtra. Omega-3 gamybai reikia tinkamos reklamos. Kurkite rinkodaros strategijas, atsižvelgdami į savo produktų formą ir galutinį reklamos tikslą. Norėdami populiarinti savo prekės ženklą, naudokite įvairius rinkodaros kanalus. Jei jums sunku patiems parduoti omega-3 produktus, samdykite kvalifikuotus rinkodaros specialistus.
Kokybės užtikrinimas gaminant omega-3 pagal savo prekės ženklą
Reklamuodami maisto papildus rinkoje, turite atsiminti savo produktų kokybę ir saugumą. Juk jie atlieka lemiamą vaidmenį renkantis vartotoją. Todėl galutinis rezultatas turi atitikti pramonės standartus ir reglamentus. Tai ne tik sukuria pasitikėjimą jūsų klientais ir gerina prekės ženklo reputaciją, bet ir yra teisinis reikalavimas.
Pirmiausia reikia ištirti ir suprasti reguliavimo reikalavimus. Tai apima bendruosius maisto įstatymus ir reglamentus, taip pat specialius gaminiams taikomus reglamentus. Normatyviniai reikalavimai taikomi ir žaliavų tiekėjams, nes nuo to priklauso galutinio produkto kokybė ir sauga. Stebėkite, kaip jūsų gaminių gamintojas įgyvendina standartus: kokybės kontrolę, saugos bandymus, fizikines, chemines ir mikrobiologines produktų analizes. Jei yra teisės aktų pakeitimų, būtinai prie jų prisitaikykite.
Omega-3 privačių prekių ženklų tendencijos
Omega-3 maisto papildų rinkos plėtra paskatino akvakultūros rinkos augimą. Pasaulio žuvų ištekliai greitai gali išeikvoti, jei jie bus naudojami nekontroliuojamai. Todėl visame pasaulyje atsiranda žuvininkystės ūkiai, kuriuose auginamos tam tikros žuvies ir dumblių rūšys, tinkamos omega-3 gaminti.
Pavyzdžiui, Airijoje ekologinės akvakultūros produkcija 2020 m. siekė 30 430 metrinių tonų — didžiausia Europos regione. Tokius duomenis paskelbė Ekologinės žemdirbystės tyrimų institutas ir Tarptautinė ekologinės žemės ūkio judėjimų federacija. Tuo pačiu yra ir atvirkštinis ryšys: akvakultūros sektoriaus augimas skatina omega-3 rinkos augimą.
Jūsų privataus prekės ženklo omega-3 verslas gali neatsilikti nuo laiko ir patenkinti kintančius vartotojų poreikius dėl ekologinės akvakultūros tendencijos. Jei norite patenkinti klientų poreikius kokybiškais produktais ir pirmauti maisto papildų rinkoje, turėtumėte susirasti gamybos įmonę, kuri dirbtų su žaliavomis, gautomis iš kokybiškos akvakultūros. Taip būsite tikri, kad jūsų klientai gaus saugų ir veiksmingą priedą, o jūs gausite dideles pajamas ir klientų pripažinimą.
Išvada
Privatus ženklinimas omega-3 suteikia jums galimybę kontroliuoti savo prekės ženklą, greitai keisti produktų pasiūlą ir kontroliuoti kokybę. Deleguodami gamybą galite daugiau laiko skirti prekės ženklo rinkodarai rinkoje ir teigiamo požiūrio į prekės ženklą kūrimui.
KOMENTARAI