Kaip maitintis pagal Kimo Protasovo dietą

Kaip maitintis pagal Kimo Protasovo dietą

Pankolis – nauda žmogaus organizmui
Kaip prižiūrėti odą natūraliomis priemonėmis
Pieno produktų vartojimas
Kaip užsiauginti nagus
Kaip prižiūrėti pėdas

Dietos trukmė – 5 savaitės. Jų metu jūsų maistas bus tik pomidorai, agurkai, kopūstai, sūris, jogurtai, obuoliai ir kefyras. Jus paguos tai, jog nėra jokio išvardinto maisto kiekio ribojimo, netgi pieno produktų (riebumas ne didesnis nei 5 procentai) – valgykite tada, kada tik pasijausi alkana, be to – galėsite neribojamai gerti arbatą bei kavą. Teks atsisakyti tik cukraus, na bet su tuo susitaikyti šiek tiek lengviau.

 

[attention] Neribokite daržovių, jų vartokite kiek įmanoma daugiau. Žinoma, dietos metu gerkite ne mažiau kaip du litrus vandens per dieną. [/attention]

Žinoma, po dietos bus sunku pradėti valgyti kitus produktus, tačiau po truputį privalote. Į maisto racioną jums būtina po truputį įtraukti rūpios duonos, mėsos, vaisių, košių. Atsargiai vartokite sviestą, riebesnę mėsą, saldumynus, miltinius patiekalus.

kaip-maitintis-pagal-kimo-protasovo-dieta1

Valgiaraštis:

Pirmoji savaitė[list_style_star]

  • Visą savaitę valgote šviežias daržoves. Galite jų suvalgyti tiek, kiek tik norite.
  • Nepamirškite ir ne riebesnių nei penkių procentų įvairiausių rūšių sūrių bei jogurtų.
  • Per dieną galima suvalgyti vieną virtą kiaušinį.

 

[/list_style_star]

Antroji savaitė [list_style_star]

  • Šios savaitės valgiaraštis toks pats, kaip ir pirmosios. Pajusite, jog laikytis dietos darosi vis lengviau, na o produktų norisi mažiau ir rečiau.
  • Vis dėlto nenustokite valgę, priešingu atveju rezultatai bus trumpalaikiai.
    Savaitės pabaigoje pasijusite lyg ant sparnų. Atrodys, kad lengvėjate ne dienomis, o valandomis. Jums įdubs pilvas, šiek tiek gali palaisvėti kelnės užpakaliuko srityje.

[/list_style_star]

 

Trečioji savaitė [list_style_star]

  • Du pakeitimai: prie daržovių pradedate valgyti keptą mėsytę ir mažinate produktų kiekį. Mėsa, žuvis, arba vištiena,- ne daugiau nei 300 gramų.
  • Taip pat sumažinate sūrių ir jogurtų vartojimą, tačiau visiškai neatsisakykite.

[/list_style_star]

 

Ketvirtoji ir Penktoji savaitės [list_style_star]

  • Likusiąsias dietos savaites valgykite šiuos produktus: sūrius, mėsą, daržoves, kas dieną po kiaušinį ir obuolius.
  • Šiomis savaitėmis kilogramai kris itin greitai, todėl teks ieškoti naujų, siauresnių drabužių.

[/list_style_star]

 

Šios dietos metu daugelis moterų atsikratė nuo 5 iki 10 kilogramų, tad jei norite padailinti savo figūrą vasaros sezonui – tai puikus būdas pasiekti norimus rezultatus!

KOMENTARAI

WORDPRESS: 0