Kaip pirkti iš Aliexpress.com

Kaip pirkti iš Aliexpress.com

AliExpress.com –  kiniškų prekių parduotuvė.Tai tikrai patikima kiniška elektroninė parduotuvė. Prekybos principas panašus kaip ir ebay.com sistemoje

Kaip pasiruošti studijoms užsienyje?
Kaip užsidirbti iš YouTube?
Kaip gauti pajamų iš Youtube kanalo
Kaip uždirbti iš pinigų skolinimo – Savy.lt

AliExpress.com –  kiniškų prekių parduotuvė.Tai tikrai patikima kiniška elektroninė parduotuvė. Prekybos principas panašus kaip ir ebay.com sistemoje – čia yra daug pardavėjų (tik nėra aukcionų). Norint pirkti, tereikia turėti kreditinę arba debetinę kortelę (kuri tiktų atsiskaitymui internetu),Paypal.com ar Webmoney sąskaitą, bei turėti kurioje nors  pinigų. Pirkimo principas praktiškai toks pats kaip ir visose internetinėse parduotuvėse, na bet pateikiame detaliai visus žingsnius – gal kam bus naudinga. Aliexpress.com  – yra Alibaba.com brolis, Alibaba yra tiekėjų bendruomenė, čia gali susirasti įvairių tiekėjų iš įvairių pasaulio šalių, pradedant smulkmenomis, baigiant pramonės gamybos mašinomis, esmė tame, kad Alibaba viskas labai pigu, tačiau čia perkama labai didelius kiekius, pavyzdžiui nuo 3 palečių limonado, 20 dėžių šokolado, pilnas konteineris televizorių ar panašiai, retu atveju, pardavėjai siūlo įsigyti vienetą kaip pavyzdžiui.

 

1) Registracija

ali1

Galima pirmiausia išsirinkti norimas prekes ir tada registruotis, arba užsiregistruoti iškart.

ali2

Tada į el. paštą ateina laiškas – reikia patvirtinti registraciją paspaudžiant ant nuorodos “Verification link”.

 

2) Prekės paieška

Prekes galima rinktis pagal kategorijas, ar tiesiog rašyti pavadinimą į paieškos laukelį. Dažniausia verta pažymėti varnelę, kad rodytų prekes tik su nemokamu siuntimu. Taip pat geras dalykas – galimybė rinktis, kad rodytų tik tas prekes, kurios parduodamos po vieną vienetą (čia labai daug yra pasiūlymų perkantiems urmu, pvz. po 100 vnt. – tada kitos kainos).  Tada visas prekes galima įvairiai rūšiuoti, pvz. kad rodytų nuo mažiausios kainos, nuo geriausio pardavėjo reitingo ir pan. Čia tai pat galima įsivesti kainų ribas, pvz. kad prekės vertė neviršytų 75 Lt (apie $28 priklausomai nuo valiutos kurso), nes tada nebūtų taikomi jokie papildomi mokesčiai – nei PVM, nei muitas).

ali3

3) Prekės, pardavėjo aprašymas

Prieš perkant labai svarbu pažiūrėti į pardavėjo reitingą bei atsiliepimus. Pačioje apačioje būna jau pirkusių tą prekę atsiliepimai. Taip pat reikėtų pažiūrėti ar nėra kokių papildomų sąlygų, pvz. min order $20 (minimalus užsakymas iš to pardavėjo – $20).

Reitingavimas turi 15 pakopų:

– žemiausia – nuo 1 iki 5 medalių

– vidurinė – nuo 1 iki 5 briliantų

– aukščiausia – nuo 1 iki 5 karūnų

„Processing Time“ – dienų skaičius, per kurį pardavėjas įsipareigoja prekę išsiųsti. „Delivery Time“ – maksimalus dienų skaičius (paprastai 60 dienų), skirtas prekės gavimui. Jei pardavėjas nesilaikys šių terminų – bus galima atgauti pinigus.

Reikėtų atkreipti dėmesį, kokie ženkliukai nurodyti skiltyje „Seller Guarantees:“. Beje, perkant per kurjerius už sumą virš 75 Lt, turėkite omeny, kad užkliuvus muitinėje, jų tarpininkavimo paslaugos brangesnės nei pašte.

ali4

4)  Pirkimas bei apmokėjimas

Apsisprendus pirkti – reikia spausti „Buy Now“. Tada reikia suvesti savo adresą (jei perkate nebe pirmą kartą, adreso suvedinėti nebereikės).

ali5

Sumokėti galima Mastercard arba Visa kortele (nėra galimybės atsiskaityti PAYPAL). Čia veikia·“Buyer Protection“ sistema. Pradžioje pinigus gauna aliexpress administratorius ir jų neperveda pardavėjui tol, kol negauna iš pirkėjo patvirtinimo, kad prekę gavo ir yra viskas tvarkoje. Taigi, viską tinkamai atlikus – nėra rizikos netekti pinigų ir negauti prekės.

ali6

ali7

Suvedus kortelės duomenis, t.y. sumokėjus – elektroniniu paštu ateina laiškas, kuris praneša, kad pinigai gauti:

ali8

Jei pardavėjas neišsiunčia prekės per nurodytą laiką, „My orders“ skiltyje galima rinktis „Extend Processing Time“ (pratęsti išsiuntimo terminą) arba „Cancel Order“ (atšaukti užsakymą ir susigrąžinti pinigus).

 

Pardavėjui išsiuntus prekę, el. paštu ateina pranešimas:

ali9

 


5) Patvirtinimas

Gavus prekę – jei viskas tvarkoje, būtina tai patvirtinti („confirm order received“). Labai svarbu nepaspausti („confirm order received“) netyčia, anksčiau laiko, nes tada užsidaro keliai spręsti ginčus dėl negautos ar gautos brokuotos prekės. Taip pat patartina neskubėti to tvirtinti, o panaudoti prekę kelias dienas (gal išlįs defektai ir dar turėsite galimybę derėtis per disputo kėlimą).


6) Disputo kėlimas („Open dispute“).

Jei pirkėjas yra nepatenkintas gauta preke – reikia kelti bylą („open dispute“). Norint iškelti bylą, labai svarbu nepradelsti nustatytų terminų (dažniausiai – 60 dienų nuo išsiuntimo).

Visus kilusius nesusipratimus, problemas, apgavystes spręsti galima praktiškai tik per Disputo kėlimą. Disputą iškelti galima tik vieną kartą! (nebent būtų retas atvejis, kad gavimo laikas dar nepasibaigęs, ir pirmas iškeltas disputas nebuvo išspręstas, o buvo iškart nutrauktas). Todėl labai svarbu nekelti (ar neuždaryti) disputo pardavėjui prašant, pvz. kinietis kažkokių derybų metu pasiūlo nuolaidą, kurią galėtų grąžinti per Aliexpress sistemą, t.y. atidarius disputą. Tą nuolaidą jūs gaunate, o vėliau jau negavus prekės reikalauti pinigų grąžinimo per Aliexpress – nėra galimybės. Arba kinietis pažada grąžinti pinigus per Paypal su sąlyga, kad jūs uždarysite disputą. Tai padarius pardavėjas gali tapti nepasiekiamas ir nebebus galimybės spręsti problemą pagal taisykles – t.y. iškėlus disputą.


7) Atsiliepimo („Feedback“) parašymas

Jei prekė smulkmena, tai paprastai atsiliepimas apie pardavėją/prekę paliekamas kartu su patvirtinimu („confirm order received“). Atsiliepimui parašyti skiriamas 30 dienų terminas. Taigi, jei prekė brangi – vertėtų palaukti. Jei išslystų kokie netikėtumai dėl prekės, kad ir pvz. sugestų, tai nors ir pinigus pardavėjas jau būtų gavęs („confirm order received“ paspausta), dėl gero atsiliepimo kinietis greičiausiai eitų į derybas.


P.S. Kaip ir dauguma dalykų, AliExpress turi savų pliusų ir minusų. Didžiausias pliusas turbūt yra patrauklios kainos. Bet reikėtų įvertinti ir riziką, kad gali būti atsiųsta brokuota prekė, netinkamas dydis, elektronika gali gesti, gali prekė vėluoti ar iš vis neateiti, gali pasitaikyti nesąžiningų pardavėjų – tai reikėtų įsigilinti į taisykles, galimus niuansus, „kovos“ būdus, kad apsipirkimai būtų sėkmingi.

Patarimas: Jei yra galimybė, visai verta pirkti po vieną prekę iš vieno pardavėjo. Taip nelieka šansų pardavėjui apgauti, kai užsisakius penkias prekes atsiunčiamos keturios. Sunku įrodyti, kad tos prekės nebuvo siuntoje. Kai prekė viena – tokios problemos nelieka.

Dėl pinigų grąžinimo. Atšaukus užsakymą ar laukiant pinigų po laimėto disputo, pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 7-10 darbo dienų. Taip pat turėkite omeny, kad dėl valiutų kursų skirtumo (pirkimo/pardavimo) grįžta mažesnė suma. Jei prekė nebrangi, tai skirtumas bus centai, o jei brangi – tai nuostolį gali susidaryti ir keli litai.

 

Aliexpress.com gudrybės
Aliexpress galima apsipirkti pigiau, geros aliexpress nuorodos:
Grupiniai apsipirkimai Brazilams, siunčia į Lietuvą kuo puikiausiai, kainos neblogos – http://group.aliexpress.com/br.htm
Grupiniai apsipirkimai Rusams, Rusai nėra labai turtingi, todėl labai taupo, Rusams būna slaptos akcijos kurios skirtos tik Rusams ir jas rodo, tik Rusams, tačiau per šią nuorodą galite apsipirkti Rusų grupiniuose apsipirkimuose, čia viskas labai pigu, galima rasti daiktų po 0.01$, bet juos išperka per pusę minutės 🙂 – http://group.aliexpress.com/ru.htm?tracelog=rugroupbuyyt01

 

COMMENTS

WORDPRESS: 5
  • comment-avatar
    Dita 2 m.

    Kaip elgtis, jeigu pardavejas siulo kompensacija uz tai, kad pakoreguociau i geraja puse neigiama atsiliepima? Ar pakoregavus ir nesulaukus kompensacijos galima sugrazinti buvusi bloga atsiliepima?

  • comment-avatar
    Nr1 2 m.

    Jeigu isigilinsite ir pasieskosite kainu ( o jos skirtingos tu paciu prekiu) tai tos nuorodos ale brazilams ir rusams ale „pigiau“ .. tai ten nevelnio nepigiau , o uzkeltos kainos nubrauktos, ir padarytos ale akcijos, ko pasekoje gaunasi normali kaina. Nesusiviliokite! Dedu pliusa, kad pasiseke atsiskaityti uz prekes su debetine paprasta Maestro Card. Uz sita dalyka respectas!(pries noredami atsiskaityti debeto kortele, nepamirshkite nusiimti apsauga savo banke, „saugus atsiskaitymas internetu“ )

  • comment-avatar
    Vida 8 mėn.

    Jei pirktos suknelės išmatavimai labai neatitinka užsakyme nurodytų, kaip atgauti pinigus ir išsiųsti prekę atgal? Gal kas turi patirties?

  • comment-avatar
    Goda 6 mėn.

    Sveiki kaip suprantu negalima susimoketi maestro kortele per internetine bankininkyste? Is anksto dekoju.

  • comment-avatar
    Admin 5 mėn.

    Galima tik Visa ir Mastercard arba Visa virtuon

  • DISQUS: 0