Tinklaraščio kūrimas – vienas efektyviausių būdų padidinti savo prekių ženklo žinomumą ir konversijas. Tiesa, tam labai svarbu, kad jo turinys būtų vertingas tikslinei auditorijai. Neužtenka vien tik turėti tinklaraštį. Būtina gerai suvokti jo tikslą ir sukurti apgalvotą strategiją. Kaip tai padaryti, pasakojame šiame straipsnyje.
1. Apibrėžkite tinklaraščio temą ir tikslą
Pirmasis dalykas, kurį reikėtų padaryti kuriant tinklaraščio strategiją, tai aiškiai apibrėžti jo temą ir tikslą. Tam, kad kurti turinį būtų lengva ir galėtumėte parašyti kuo daugiau įrašų, tinklaraščio tema turėtų būti pakankamai plati, tačiau kartu ir pakankamai konkreti. Tai padės užtikrinti turinio susietumą su jūsų verslo niša ir kompetencijos sritimi.
Kurdami tinklaraščio temą, pagalvokite, kodėl iš viso norite, kad jis egzistuotų. Pasistenkite į šį klausimą atsakyti vienu, paprastu teiginiu. Tai pravers ir galvojant tinklaraščio pavadinimą: kuo šis labiau atspindės jus ir jūsų kuriamą turinį, tuo geriau. Jeigu jau turite idėją, koks galėtų būti jūsų tinklaraščio pavadinimas, rekomenduojame nieko nelaukti ir kuo greičiau užregistruoti domeną. Tai galite padaryti vos per kelias akimirkas. Laisvi domenai tirpsta itin greitai. Taigi kuo greičiau imsitės veiksmų, tuo tikėtina lengviau rasite sau labiausiai tinkantį variantą.
2. Atlikite tikslinės rinkos tyrimą
Dažnai tai būna žingsnis, skiriantis gerą tinklaraštį nuo puikaus. Gerai nepažįstant savo tikslinės auditorijos, sunku sukurti jos poreikius atitinkantį turinį. Tai atitinkamai lemia mažesnį skaitytojų ir konversijų skaičių. Siekiant sukurti stiprią tinklaraščio strategiją, verta sau užduoti keletą klausimų.
Pirmiausia apgalvokite, kur jūsų tikslinė auditoriją lankosi internete. Tai gali būti tam tikri tinklaraščiai, socialinės medijos platformos, forumai ar kita. Taip pat nustatykite, su kokia didžiausia problema jie susiduria. Galbūt jie nežino, kaip išsirinkti tinkamiausią produktą arba kaip jį panaudoti? Akivaizdu, kad tik suvokdami savo tikslinės auditorijos problemas galėsite jas išspręsti. Tačiau neapsiribokite tik jomis. Pagalvokite ir apie tai, koks turinys jūsų tikslinei auditorijai labiausiai patinka, ir stenkitės kurti būtent tokį.
3. Sukurkite tinklaraščio turinio kalendorių
Siekiant įtraukti ir sudominti auditoriją, ypač svarbus nuoseklumas. Jis padeda išlikti aktyviems ir formuoti tikrų ekspertų įvaizdį. Taigi kurdami tinklaraščio strategiją, būtinai apgalvokite, kiek įrašų ir per kiek laiko galite parengti, kaip dažnai planuojate juos skelbti. Nuosekliai planuoti savo tinklaraščio įrašus galite naudodamiesi turinio kalendoriumi. Jis leidžia tvarkyti visus turinio išteklius, atlikti atnaujinimus realiuoju laiku ir patogiai stebėti kiekvieną atliekamą užduotį.
Tinklaraštis gali padėti pritraukti daug potencialių klientų ir veiksmingai prisidėti prie bendros jūsų verslo sėkmės. Tai vienas geriausių būdų pelnyti auditorijos pasitikėjimą ir didinti savo prekių ženklo vertę. Taigi skirkite pakankamai laiko ir pastangų tinklaraščio kūrimui: pasistenkite kuo išsamiau atsakyti į skaitytojams rūpimus klausimus, išspręsti jiems iškylančias problemas ir patenkinti smalsumą. Būkite tikri – tokios jūsų pastangos tikrai atsipirks.
KOMENTARAI