Gera internetinė svetainė gali padėti Jums būtų kur kas labiau matomu, sulaukti kur kas daugiau klientų susidomėjimo, galiausiai, tapti konkurencingesniu ir būti geresniu nei konkurentai, kurie siūlo analogiškas prekes bei paslaugas. Tiesa, gera internetinė svetainė ne visada veikia taip gerai, kaip kad tikimasi. Daugelių atvejų reikia nepamiršti įvertinti smulkmenų, apgalvoti detalių, galiausiai, išbandyti papildomas strategijas, kurios gali Jums padėti pasiekti daugiau. Viena tokių patrauklių alternatyvų yra remarketingas apie kurį paskutiniu metu kalbama gana daug.
Remarketingas gali padėti susigrąžinti net iki 50 % lankytojų, kurie jau kartą domėjosi Jūsų puslapiu. Svarbiausia rasti gerus specialistus, kurie suteiktų kokybiškas paslaugas ir padėtų pasiekti ilgalaikį rezultatą.
Žinoma, kiekvienas atvejis yra labai individualus ir yra labai daug priežasčių, kodėl lankytojas pasišalino iš Jūsų internetinio puslapio. Kol vienu atveju jis paprasčiausiai lygina skirtingas alternatyvas ir tai reikalauja laiko, tad galiausiai gali pamiršti Jūsų puslapyje matytas peržiūras, tuo tarpu kitu atveju galėjo netikti pasiūlymai, kuriuos pas Jus daro. Bet svarbiausia – išsiaiškinti ir dalinai remarketingas suteikia tokią galimybę. Juk ši pati reklama skirta ne tik pardavimų didinimui, tačiau taip pat ir elgesio analizei, kuri padeda toliau priimti labiausiai tinkamas marketingo galimybes, kurios plečia Jūsų verslo vardą ir atveria galimybes rasti tai, ko reikia.
Reikia nepamiršti, kad paties remarketingo galimybės taip pat yra labai įvairios, tad pirmiausia reikia pasitarti su specialistu – kuris variantas labiausiai tinkamas Jūsų atveju. Juk varijuoja verslai, tad priklausomai nuo kiekvieno jo – pasirenkama skirtingas reklama ir tuo pačiu labiausiai tinkamas įgyvendinimo būdas, kuris, šiuo atveju, tikrai gali būti labai įvairus.
O remarketingo žingsniais, juos susisteminus, yra šie:
- Pirmiausia yra ateinama iki Jūsų internetinės svetainės. Dažniausiai tam taip pat naudojamos labai įvairios reklamos galimybės, kurios padeda pasiekti tokius klientus, kuriems tikrai aktuali pas Jus pateikiama informacija.
- Kuomet jis ateina pas Jus- sistema automatiškai nukreipia vartotoją į klientų sąrašą Google ads aplinkoje. Viskas vyksta automatiškai, jis net nepajunta, galiausiai, neatsiranda jokių dirgiklių – viskas sėkmingai, sistemingai ir tvarkingai.
- Google reklamos tinkle vartotojas yra įregistruojama ir jam natūraliai pradedama siūlyti variantus, kurie atitinka jo pageidavimus, kurie peržiūrimi tam tikrose svetainėje. Pasiūlymai teikiami kituose puslapiuose, įvairiuose žiniaraščiuose, kurie yra populiarūs, lankomi, žinoma, kurie aktualūs konkrečiam naršytojui.
Kokia yra viso to nauda? Paprasčiausiai lankytojas gauna kuo daugiau tikslinės pagalbos, lankytojai sugrįžta, galiausiai, verslininkai lieka patenkinti, kadangi ne tik didina pardavimus, tačiau taip pat ir plečia savo verslo vardą.
Žinoma, kelis kartus minėjome ir dar kartą pakartosime, kad įmonei labai svarbus geras specialistas, kuris padėtų sutvarkyti ir tinkamai paruošti reikalingą reklamos strategiją. Kadangi šiuo metu internete galima rasti labai daug patarimų ir mokymų įmonėms, natūralu, kad tikimasi, jog pats kiekvienas savininkas galės sutvarkyti remarketingo galimybes ir pasirūpinti, kad viskas bus pagal poreikius. Tačiau tiesa tokia, kad viskas yra ne taip paprasta, kaip atrodo. Juolab, be patirties ne tik sugaištama gana daug laiko, tačiau taip pat ir padaroma nemažai klaidų, kurių tvarkymas vėliau kainuoja ne tik laiką, tačiau ir pinigus. Štai todėl su geru specialistu – viskas įmanoma, tad joje ieškodami – skirkite šiek tiek laiko lyginimui ir raskite geriausią iš visų.
KOMENTARAI