Nepaisant to, kiek daug naudos verslininkams suteikia SEO paslaugos, kai kurie iki šiol bijo į jas investuoti, nes mano, kad jos neatsipirks. SEO srityje dirba ne tik patyrę specialistai, turintys daugiametę patirtį skirtingose įmonėse, bet ir savamoksliai, kurie mano, kad gali iš karto dirbti savarankiškai be jokios patirties. Todėl nereikia stebėtis, kad kai kurie verslininkai bijo rizikuoti ir investuoti į SEO paslaugas, juk jos pradeda atsipirkti tik po kurio laiko, o kaip iki tol sužinoti, ar SEO specialistas tinkamai dirba? Atsakymas neretai būna paslėptas ataskaitose. Tačiau, kas konkrečiai turi būti pateikti SEO ataskaitose?
Ahrefs.com
Nepaisant to, jog Ahrefs.com yra išorinis įrankis ir jame pateikti duomenys nėra tikslūs, jis leidžia jums ne tik stebėti, kaip keičiasi rodikliai, bet ir lyginti klientą su jo konkurentais. Įtraukti į ataskaitas ahrefs.com duomenis yra labai naudinga, kadangi šis įrankis parodo ne tik tai, kaip auga UR, DR, bet ir parodo, ar didėja išorinių šaltinių kiekis, internetinės svetainės lankomumą ir t.t. Ahrefs.com leidžia iš karto klientą lyginti su daugiau nei keliais konkurentais. Įtraukite ahrefs.com duomenis į ataskaitą ir leiskite klientui kas mėnesį matyti ne tik savo, bet ir klientų augimą bei lyginti duomenis.
Google Analytics
Nors daugelis klientų turi prisijungimus prie Google Analytics ir patys gali bet kada peržiūrėti, kaip keičiasi peržiūros, lankomumas, atmetimo rodiklis ir kiti jiems aktualūs dalykai, daugelis jų nežino, kur ko ieškoti. Todėl į ataskaitas pateikti keletą Google Analytics duomenų yra ypač naudinga. Specialistas klientui galės parodyti, kaip keičiasi peržiūros, didėja lankomumas. Google Analytics leidžia integruoti ir apyvartos sekimą. Tokiu būdu klientas galėtų sužinoti, kiek tiksliai uždirba iš lankytojų, ateinančių iš organinės paieškos ir nuspręsti, ar jam atsiperka SEO paslaugos, o galbūt reikėtų šiek tiek daugiau investuoti?
Google Search Console
Google Search Console pateikia nemažai panašios informacijos, kaip ir Google Analytics. Tačiau šis įrankis leidžia specialistui parodyti klientui, kaip auga išorinių šaltinių kiekis bei kokia yra bendra situacija. Google Search Console galima pastebėti technines klaidas, todėl šis įrankis ypač pravartus. Ataskaitose nurodyti šiuos duomenis ypač pravartu.
Pozicijos
Deja, bet vis pasitaiko klientų, kurie sėkmę matuoja ne pagal ateinantį srautą, o pozicijas. Nors pozicijos mažai ką pasako apie projekto sėkmę, klientų pageidavimu, daugelis specialistų iki šiol įtraukia ir pozicijų pokyčius. SEO paslaugas neturėtų būti tiesiogiai siejamos su pozicijomis. Gali būti, jog specialistas orientuojasi į raktažodžių plėtimą ir tokiu būdu po truputį didina srautą. Todėl, jeigu matote, kad pagal pagrindinius raktažodžius kol kas nesate pirmame puslapyje, tačiau srautas stabiliai auga ir specialistas įtraukia daug smulkesnių raktažodžių, pagal kuriuos pirmaujate, tuomet neturėtumėte jaudintis ir priekaištauti specialistui.
Bendra informacija
SEO paslaugos apima ne tik pozicijas, bet ir daugelį kitų aspektų. Iš esmės, kiekvienam klientui turėtų rūpėti organinis srautas. Kol jis auga, tol SEO specialistas akivaizdžiai dirba prie projekto ir sėkmingai rodo rezultatus. SEO specialistams naudinga siunčiant ataskaitas papasakoti šiek tiek daugiau apie projektą. Tai gali būti išsamus laiškas arba keliolikos minučių nuotolinis pokalbis, kurio metu specialistas išsamiai papasakoja, kas buvo nuveikta ir kaip sekasi įgyvendinti tikslus.
Digital Star teikiamos SEO otimizacijos paslaugos
Jeigu norite savo verslo svetainei gauti maksimalų dėmesį ir patyrusių specialistų konsultacijas – drąsiai kreipkitės į Digital Star agentūrą. Padėsime jums visais su skaitmeniniu marketingu, Google reklamomis susijusiais klausimais.
KOMENTARAI