Skelbimų portalais naudojasi daugelis: vieni čia pardavinėja nebereikalingus daiktus, kiti – nekilnojamąjį turtą, tretieji publikuoja darbo skelbimus ir kt. Tačiau kaip sukurti patrauklų, potencialius pirkėjus sudominantį skelbimą, žino nedaugelis. Vis dar galime rasti skelbimų, kurie yra itin neinformatyvūs – pateikiamas itin trumpas parduodamo daikto aprašymas, o nuotraukos įdedamos tokios, jog sunku įžiūrėti, kas ten iš tiesų nufotografuota.
Aprašymas, atitinkantis realybę
Peržvelgę skelbimasnemokamai.lt skelbimus labai dažnai pastebime, kad vieni skelbimai būna gana informatyvūs – puikiai aprašyti, kituose apsiribojama trumpa bazine informacija. Kuriant skelbimo tekstą svarbu atsakyti į visus pirkėjui kylančius klausimus – taip taupysite savo ir pirkėjų laiką. Dažnai skelbimų autoriai griebiasi taktikos pagražinti faktus, susijusius su parduodamu daiktu, tačiau įsidėmėkite, jog yla iš maišo galiausiai išlenda – gali nukentėti jūsų kaip patikimo pardavėjo reputacija.
Geros nuotraukos – greitesnis pardavimas
Skelbimų be nuotraukų peržiūrėjimo statistika – itin menka, skelbimai be nuotraukų parodo atsainų pardavėjo požiūrį į klientus ir abejotiną motyvaciją parduoti. Tad net ir siūlantiems paslaugas, kai nelabai yra ką fotografuoti, patariama publikuoti skelbimą su artimomis skelbimo tematikai fotografijomis. Geros, kokybiškos nuotraukos pirkėjams iškart asocijuojasi su patikimumu, gera kokybe. Nepatariame naudoti internetinių nuotraukų, net jei parduodamas daiktas – analogiškas: pirma, galite pažeisti intelektines teises, antra, pirkėjai nori matyti realią parduodamo daikto, o ne jo analogo nuotrauką.
Reikėtų atkreipti dėmesį, kad skelbimams skirtų nuotraukų fone nebūtų nepageidaujamų ir pirkėjo dėmesį blaškančių elementų – vaikų, gyvūnų, netvarkingai išmėtytų daiktų ar pan.
Taip pat skaitykite: Kaip pirkti internetu iš IKEA.LT
Kiek nuotraukų reikėtų pateikti skelbime?
Skelbimų turinys labai skiriasi, todėl ir vienareikšmio atsakymo, kiek nuotraukų dėti, nėra. Aišku tik tiek, kad viena nuotrauka – labai mažai. Nuotraukų kiekį reikėtų parinkti priklausomai nuo parduodamo daikto: parduodant vieną baldą visiškai gali užtekti 3–5 nuotraukų, o parduodant namą gali būti mažoka ir 20–30 fotografijų. Universalus, optimalus, didžiajai daliai kategorijų tinkantis nuotraukų kiekis skelbime – 5–10.
Kas dar lemia skelbimų populiarumą?
- Patraukli ir adekvati kaina. Kiekviena parduodama prekė turi apytikslę kainą – pirkėjai puikiai orientuojasi ir žino, kiek koks daiktas, automobilis ar nekilnojamasis turtas vertas. Daugiausiai dėmesio sulaukia skelbimai, kuriuose kaina – žemesnė nei vidutinė. Tad jei norite greičiau parduoti, nurodykite adekvačią kainą, antraip skelbimas portale gali „kaboti“ savaitėmis ar net mėnesiais.
- Vietovė. Skelbimo populiarumą iš dalies gali lemti ir tai, kurioje vietovėje įsikūręs skelbimo autorius. Visada daugiau dėmesio sulaukia skelbimai didmiesčiuose, ypač jei parduodamos vertingesnės prekės, pirkiniai, kuriuos prieš įsigyjant būtina apžiūrėti. Kita vertus, regione analogiškų prekių parduodama mažiau – būtent tai gali nulemti, kad pirkėjai, vengiantys prekes pirkti internetu, susidomės būtent jūsų skelbimu.
Taip pat skaitykite: Kaip naudotis Linkomanija.net Torrent.lt ir kitomis blokuotomis svetainėmis Lietuvoje
Taigi, skirkite daugiau laiko skelbimui kurti ir tikrai nesigailėsite. Parduodant didelės vertės turtą – automobilį ar nekilnojamąjį turtą, galima paprašyti fotografuojančių ar puikiai plunksną valdančių artimųjų ar draugų pagalbos, pasinaudoti profesionalių fotografų ar reklamos tekstų kūrėjų paslaugomis. Skelbimo nuotraukų apskritai nepatariame publikuoti: jų peržiūrėjimo statistika – itin prasta.
KOMENTARAI