Dažniausiai naudojamos atostogų platformos Lietuvoje

Dažniausiai naudojamos atostogų platformos Lietuvoje

Esveikata – Kaip prisijungti? | Covid-19 galimybių pasas
Kaip sukurti elektroninį paštą
Kaip sutaupyti perkant internetu iš Aliexpress ir Gearbest ir kitų
Kaip įsigyti kriptovaliutų BTC – Bitcoin, ETH – Ethereum ir kitų populiariausių
Kaip pasirinkti interneto tiekėją

Atostogaudami žmonės mėgsta pasikliauti specialistais. Planuodami atostogas žmonės eidavo į vietinę kelionių agentūrą ir grįždavo namo su krūva kelionių katalogų. Ten peržvelgsite vėlesnius makulatūros lapus ir grįšite į kelionių agentūrą užsisakyti atostogų. Šiandien, skaitmenizacijos amžiuje, viskas yra šiek tiek kitaip.

Sėdite ant sofos su nešiojamuoju kompiuteriu ar planšetiniu kompiuteriu ir ieškote tinkamų atostogų vienoje iš daugelio atostogų platformų. Radę atostogų vietą, viską užsisakote internetu. Tokiu būdu tikrai galite užsisakyti nakvynę Motelis Sandija ar daugelyje kitų apgyvendinimo įstaigų Lietuvoje.

Kurios atostogų platformos yra prieinamos?

Kai kurios atostogų platformos ir internetinės kelionių agentūros yra pažįstamos iš reklamos. Tikriausiai kiekvienas yra matęs „Airbnb”, „Airbnb”, „Expedia” ar „Tripadvisor” reklamą. Jei peržiūrėsite platformų tekstines ataskaitas, pamatysite, kad jos nuolat vertinamos bent jau gerai, jei ne labai gerai. Pagal bendrą reitingą buvo sudaryta tokia tvarka.

  • Airbnb – labai geras
  • Expedia – labai geras
  • VRBO – labai geras
  • com – labai geras
  • Tripadvisor – labai geras
  • Lastminute – geras
  • HomeToGo – geras

Į ką reikėtų atkreipti dėmesį renkantis atostogų platformą?

Kadangi nė viena iš platformų neveikia blogiau nei gerai, turite naudoti tam tikrus kriterijus, kurie galiausiai padės klientui rasti jam tinkamiausią atostogų platformą, kurioje jis mielai užsisakys kitą trumpą kelionę ar net ilgesnes atostogas. Kriterijai, į kuriuos galima atsižvelgti, yra šie: produkto pasirinkimas, interneto svetainė, užsakymo procesas, kainos ir kokybės santykis ir klientų aptarnavimas.

Kurioje platformoje siūlomas geriausias produktų pasirinkimas?

Šis kriterijus susijęs su tuo, kiek patrauklus ir platus yra atostogų platformos pasiūlymas. Visi, kurie kada nors užsisakė kelionę tokioje platformoje, pastebėjo, kad kuo daugiau filtrų taikote paieškos kriterijams, tuo trumpesnis rezultatų sąrašas. Dažnai pageidaujamos kelionės užsakymas nepavyksta dėl to, kad sutrinka data, kada norima keliauti, arba dėl to, kad staiga pakyla kaina.

Bendrame reitinge pirmaujantis kelionių portalas taip pat pirmauja ir atskiruose reitinguose pagal geriausią produktų pasirinkimą. „Airbnb” ir „Expedia” seka po jų.

Atskirų platformų buvimas internete

Daugumai internete besilankančių naudotojų labai svarbus ne tik svetainės funkcionalumas, bet ir jos pateikimas. Nors šis kriterijus neturi nieko bendro su užsakymo internetu rezultatu, akivaizdu, kad žmonės mieliau renkasi gražiai struktūrizuotą svetainę. Tačiau šis kriterijus taip pat apima svetainės patogumą naudotojui ir galimą naudojimą mobiliuoju telefonu. Čia pirmoji vieta bendrame reitinge yra tik trečia, bet vis tiek įvertinta „labai gerai”.

Užsakymo procesas atostogų platformose

Daugeliui atostogų platformos naudotojų labai svarbu, kad užsakymo procesas būtų patogus. Nieko nėra labiau erzinančio nei negalėjimas ištaisyti klaidingo įrašo ir būtinybė pradėti viską iš naujo. Tačiau per tą laiką visi portalai buvo patobulinti ir ši problema niekur nebekyla. Vėlgi „Airbnb” pirmauja pagal užsakymo proceso vertinimą, po jos eina „Tripadvisor” ir „VRBO”.

Kaina ir našumas visada turi reikšmės

Žinoma, kiekvienas nori, kad jo pinigai būtų kuo geresni. Kainos ir kokybės palyginimas yra vienas svarbiausių kriterijų, pagal kurį klientai perka bet kurios kategorijos produktus. Žinoma, tai taikoma ir atostogų portalams. Pagal atskirus kriterijus pirmąją vietą užima portalas „Booking”. Tačiau ir „Airbnb” bei „Expedia” 2 ir 3 vietose siūlo daug paslaugų už pinigus. Tačiau net ir penktą vietą šioje kategorijoje galima laikyti „labai gera”, todėl „Tripadvisor” užima pirmąją vietą bendrame reitinge.

Klientų aptarnavimas taip pat visada svarbus

Paskutinė nagrinėta kategorija susijusi su klientų aptarnavimu. Šiuo atveju svarbų vaidmenį vaidina prieinamumas telefonu, informacijos kokybė ir atsakymai į laiškus ar pokalbių užklausas. Trys pirmąsias vietas bendrame reitinge užėmusios įmonės išsiskiria greitumu ir atsakymų kokybe. Kompetencija čia labai svarbi, o vartotojai visada palankiai vertina papildomus patarimus.

Ir dar keletas faktų apie atostogų portalus

„Booking” turi daugiausiai apsilankymų per mėnesį. Svetainėje apsilanko net 1,7 mlrd. žmonių. Tuo tarpu 60 mln. apsilankymų „VRBO” yra beveik kuklūs. Vis dėlto per mėnesį „Tripadvisor” apsilanko 11 mln. žmonių, o „Expedia” – dar 4,98 mln. Kad visi būtų patenkinti, „Expedia” dirba 14 800 darbuotojų. Tačiau „Tripadvisor” užtenka 260 darbuotojų, kad apsilankytų dvigubai daugiau žmonių. 1,7 mlrd. apsilankymų VRBO taip pat aptarnauja palyginti nedaug darbuotojų. Čia dirba 1100 žmonių. Kiti tokių duomenų neatskleidžia. Portalai taip pat gana atsargiai atskleidžia įvykdytas rezervacijas.

Skaitmeninimas labai pakeitė pramonę

Šio straipsnio pradžioje minėjome, kad anksčiau metinę dienotvarkę sudarydavo kelionių katalogų vartymas. Nusprendę pasirinkti kelionės tikslą, vartėte kelionių vadovus ir knygas su kelionių aprašymais. Tie laikai jau tikrai baigėsi. Šiandien svarbiausi yra atsiliepimai atitinkamuose portaluose ir atitinkami įrašai socialinėje žiniasklaidoje. Šiais laikais visa informacija taip pat yra daug aktualesnė.

Nereikėtų pamiršti, kad atsiliepimus internete dažnai rašo nusivylę poilsiautojai, todėl jie ne visada yra objektyvūs. Tie, kurie turėjo gražias atostogas, apie jas daugiausiai nerašo. Tačiau tai apskritai galioja visai apžvalgų temai. Atsižvelgdami į tai, linkime jums atsipalaidavimo ir poilsio per kitas atostogas.

Neradai ko ieškojai?

KOMENTARAI

WORDPRESS: 0
DISQUS: